خريد بک لينک
خريد سکه ساکر
خرید گیفت کارت
کپسول آتش نشانی
کولرگازی ارزان
تبلیغات در شبکه های اجتماعی
کولرگازی
طراحی لوگو
آموزش زبان انگلیسی
کولرگازی
خرید پیج اینستاگرام
ساخت استخر
فلنج
قدرتمند ترین کلمات در فروش و تبلیغات
تاريخ : 30 فروردين 1397 | <-PostTime-> | نویسنده : آگهی رایگان | بازدید : <-PostHit->


در دهه های گذشــته تبلیغات دچار تحولات عمدهای شــده اســت اما برخی از کلمات همانند گذشته قدرت و نفوذ زیادی دارند. گروه روانشناسی دانشــکاه ییل کلمات متعددی را در زبان انگلیسی بررسی نموده و به این نتیجه رسید که ده کلمه دارای بیشترین قدرت و تاثیرگذاری بخصوص در آگهی رایگان و فروش هستند. آگهی رایگان استفاده از این کلمات در کمپین ها منجر به افزایش تاثیرگذاری آنها خواهد شــد. در این مطلب این ده کلمه را مرور میکنیم. 10- جدید (تازه): همه ما از امور جدید اســتقبال می کنیم، حتی اگر واقعا جدید نباشــند. ما به دنبال خودروهای جدید، لباس های جدید، کفش های جدید، و طعمها و بوهای جدید هستیم و حاضریم بابت آن پول بدهیم. ۹ -صرفه جویی: آیا کســی آگهی رایگان هســت کــه بدنبال صرفه جویی در هزینه و زمان نباشــد؟ صرفه جویی در هزینه ها کاری اســت که ۹۹ درصد از ما به دنبال انجام آن هســتیم حتی اغلب ثروتمندان نیز بدنبال رســیدن به این هدف هستند. اگر می توانید به افراد جدید کمک کنید که در هزینه های خود صرفه جویی آن را اعلام کنید. 8- امنیــت (امن): یکی از مهمترین انتظارات ما از کالاها و خدمات، امنیت آگهی رایگان است. همه ی ما دوست داریم اطمینان حاصل کنیم که در حوزهی امنی ســرمایه گذاری کرده ایم و یا اینکه اسباب بازی های آگهی رایگان فرزندانمان بالاترین استانداردهای امنیتی را دارند. در کاربرد این کلمه باید دقت داشته باشید، گاهی اوقات استفاده از کلمه ی امن یا امنیت چندان مناسب نیست. به عنوان مثال؛ نمی توانید بگوئید خوردن این ساندویچ کامال امن است. 7- ثابت شــده: باید به مشتریان خود ثابت کنید که برند شما همان چیزی است که آنها به دنبال آن هستند. به عنوان مثال، یک شرکت تولیدکننده آگهی رایگان مواد غذایــی ادعا نمود که از هر ۱۰نفر، ۸۸ نفر می گویند که غذای این شرکت را ترجیح می دهند. هشت از ده نفر، عدد بزرگی اســت و راه خوبی برای ثابت کردن اســت. بنابراین تنها مورد کیفیت و مزایای محصول خود حرف نزنید، آن را ثابت کنید. 6- عشق: این آگهی رایگان کلمه بار احساسی قدرتمندی دارد، اما باید در کاربرد آن دقت کنید. شما می توانید بگویید عاشق بوی عطر... خواهید شد، اما شاید نتوانید بگوئید بی درنگ عاشق دمپایی... خواهید شد. چون دمپایی چیزی نیست که افراد عاشق آن شوند. 5- کشف: کشف آگهی رایگان موارد تازه همواره برای افراد جذاب و هیجان انگیز است. بنابر این، اگر در تبلیغات به آنها تلقین کنید که آنها با خرید محصول شما به کشف تازهای دســت می یابند. تا حد زیادی در جذب آنها موفق شده اید.








ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
آگهی رایگان، آگهی، رایگان،تبلیغات,

ارسال نظر برای این مطلب
نام شما:
ايميل :
سايت :
متن نظر :
وضعیت نظر:
کد امنیتی : *